fredag 28. september 2012

REISE: nå er det snart høstferie og turen går til..

...Warszawa, Polen! Gleder meg kjempe mye til en liten ferie tur. Vi fikk en veldig grei pris og livet på budsjett er fint. Totalt kom turen på ca. 1500kr per person tur/retur en uke med hotell. En grei deal det!

Jeg kommer selvfølgelig til å dele mye fra denne turen her på bloggen. Målet vil være å inspirere deg til å reise, men samtidig være fokusert på å gjøre turen så rimelig som mulig. Man trenger ikke bruke en formue når man skal ut å reise.

Noen av tingene jeg kommer til å dele med dere fremover er:

- Pakketips
- Reisebudsjett
- Mine Warsawa anbefalinger

...og mye mer. Jeg kommer til å oppdatere en del før jeg reiser, men innlegg fra selve turen vil bli lagt ut når jeg er tilbake. Må få lagt inn bilder, tekst og satt alt sammen før det kan deles... regner med at det ikke blir tid til dette når jeg er på tur.

Har dere planer for høstferien? Gjort noen gode reise kupp? Tips? Del gjerne med meg her i kommentarfeltet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar